BUTTON_POST_REPLY 150 berichten
MG informatie & onderdelendag Houten 10 januari 2010
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » zo jan 03, 2010 2:31 pm

    Normaal gezien ben ik er bij die zondag in Houten, ik zeg wel normaal gezien want als deze "winterprik" veregert dan speel ik niet mee (hoe noordelijker NL in hoe meer sneeuw voor t'ogenblik).
    Mocht dit doorgaan , dan kunnen we eventueel samen oprijden, uur en plaats van vertrek zien we dan nog wel.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jan 03, 2010 10:56 pm

    Als er tegen dan nog steeds veel sneeuw ligt, zal ik de trip waarschijnlijk met een niet-MG doen. De ZT-T is tegen dan nog niet klaar, en de F laat ik liever thuis onder winterse omstandigheden. Inge is die dag weg met de Beemer, dus zal het dan de C70 worden.
    Ik hoop echter toch voor de F te kunnen kiezen, en dat het dus droog wordt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jan 04, 2010 3:09 pm

    het is je vergeven hoor Bruno, wij komen ook met een non-MG ;)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma jan 04, 2010 3:27 pm

    Same here, als het te koud is voor de MG blijft deze lekker binnen staan naast de kachel.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jan 04, 2010 3:28 pm

    ik kom ook gewoon met de alfa
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » ma jan 04, 2010 6:40 pm

    ...en ikke met de Pug...
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • hans16
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON ma dec 28, 2009 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Tijnje gem.opsterland FRL

    houten

    door hans16 » ma jan 04, 2010 8:03 pm

    Ja ,we kunnen er ook bij zijn heb toch nog verlof gekregen.
    gr hans en tiene uit friesland.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di jan 05, 2010 12:05 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)
    14. Hans en Tiene
    15. Rick
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di jan 05, 2010 12:29 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di jan 05, 2010 1:30 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » di jan 05, 2010 3:16 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
  • Avatar gebruiker
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

    door RoadRunner » di jan 05, 2010 6:18 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    Ton & Gea
    ______________________
    MGF 1.8 Mpi 2001 Sienna Gold
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jan 05, 2010 10:16 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee :oops: :cry:
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » di jan 05, 2010 11:44 pm

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » wo jan 06, 2010 1:44 am

    Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?

    1- Erik
    2- Bruno ................eet niet mee
    3- Bruce................. blijft eten
    4- Colchester
    5- Remco ...............Eet niet mee (verjaardag van schoonmoeder) :cry:
    6- Carl .................. blijft zeer waarschijnlijk eten
    7- Ghostrider
    8- Helmet.............. eet niet mee (komt wel met de F)
    9- Heinrich
    10- Brooklands (Ad)
    11- Adrian & Dawn
    12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
    13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)................ blijven eten.
    14. Hans en Tiene
    15. Rick -------------- moet rond 14:00 weg.
    16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
    17. Mailman (Joris)
    18. RoadRunner (Ton & Gea)..........blijven eten
    19. Mr. Dj M.
    20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
    21. Rudi
    22. Bert OV

    Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten