Houten 2010
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr dec 04, 2009 8:16 pm

    Johanm schreefColonWhen is the exibition in Houten this year.I do not know the date.
    Thanks for answering me.
    Best regards,
    Johan

    10 januari 2010

    Afbeelding
    afb van MGCC Holland
  • Johanm
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON ma jan 12, 2009 6:04 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Johanm » za dec 05, 2009 1:09 am

    Dank Je wel Remieme
    Johanm
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za dec 05, 2009 1:50 am

    Johanm schreefColonWhen is the exibition in Houten this year.I do not know the date.


    Hallo Johan,

    Misschien is het een kleine moeite je profiel aan te vullen. Ergens anders hier op het forum heb ik gelezen dat je een Spark SE bezit in de kleur Platinum Silver. De kleur zal Starlight Silver zijn, maar ik ben meer belangstellend of deze voorzien is van een NL of BE kenteken.

    Groet,
    Ad
  • Johanm
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON ma jan 12, 2009 6:04 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Johanm » za dec 05, 2009 11:49 am

    Hi Brooklands,
    Ja inderdaad mijn MG TF Spark is een 2004 in Starlight Silver met BE nummerplaat.
    Ik woon in Belgie Vlaanderen.
    Groetjes
    JohanM
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za dec 05, 2009 12:44 pm

    Johanm schreefColonJa inderdaad mijn MG TF Spark is een 2004 in Starlight Silver met BE nummerplaat.


    Een mooie uitvoering. In Nederland heb ik er tot nu toe slechts één kunnen vinden in deze kleur. Ik dacht even, misschien is dit een tweede maar dit is dus niet het geval.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten