



remcovankuilenburg schreefColonAch het is geen tijdsverlies maar een gezellig dagje uit. Dat is meer de achterliggende gedachte. En je ziet iedereen weer een keer.

.:bert:. schreefColonremcovankuilenburg schreefColonAch het is geen tijdsverlies maar een gezellig dagje uit. Dat is meer de achterliggende gedachte. En je ziet iedereen weer een keer.
Mijn post komt wel een beetje over alsof dà t mij niet zou interesserenDa's zeker niet zo!






Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.