Tja, wat kan je meer zeggen dan wat reeds geschreven is.
Traditiegetrouw zijn we altijd zeer lovend over een evenement, wanneer we hierover achtraf een verslag of reaktie posten op het forum.
Ondanks deze reakties steeds zeer gemeend zijn, is het soms moeilijk om de echte uitschieters qua evenementen er uit te filteren. Ik weet echter zeker wel dat de kwalitiet van een evenement voor iedereen op een andere plaats ligt, echter, bij mij ligt dit op de kwaliteit van het rijden. Het Sedan week-end was voor mij zo'n hoogtepunt vorig jaar, en t'moet gezegd, dit was er weer zo één !
Ik heb met andere woorden ongeloofelijk genoten van de ritten, voornamelijk de zaterdagnamiddag rit, wanneer we echt de wagen de sporen hebben gegeven

, t'was lang geleden nog eens zo'n "rij-lol" te hebben gehad.
Wat het week-end in het algemeen betreft, kan ik hier nog een paar andere "sterren" aan toevoegen : Super omgeving, super weer, super locatie, super eten, super gezelschap en heeeeeeel hard gelachen !
Een zeven sterren week-end dus ! Voor mij een maximum score dus !
Jos, Natalie, Lucas, Danielle, bedankt voor de heerlijke 3 dagen. Al de anderen, bedankt voor het gezelschap en de lol !
Hopelijk wordt dit een traditie, waarvoor ik hierbij de volgende jaren alvast een plaats reserveer !!
