
Luc schreefColonnet terug. Moe maar zeer voldaan. Het was weeral eens een editie om te koesteren, voor mij de beste editie ooit.
Alles is vlekkeloos verlopen, mooi weer, meer dan prima gezelschap ...
1 minpuntje... ik heb wederom geen tijd gevonden om foto's te maken.







Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.