PieterV schreefColon:? Ik sta zowel als belg als nederlander geregistreerd voor de kempenrit, rara......
het grappige is dat de de belgische versie van mij betaald heeft en de nederlandse niet...het vooroordeel![]()
![]()
'k Had het ook net gemerkt ....

PieterV schreefColon:? Ik sta zowel als belg als nederlander geregistreerd voor de kempenrit, rara......
het grappige is dat de de belgische versie van mij betaald heeft en de nederlandse niet...het vooroordeel![]()
![]()

Rick schreefColonVolgens mij heeft PieterV een identiteitcrisis.
Staat 2 keer op de lijst als nummer 81. 1 Keer als Nederlander en 1 keer als Belg.![]()
http://www.mgcarclubantwerp.be/MGFKempenrit2009/EV_MGFKempenrit2009_3.html


em-gee-efke schreefColonWie verzamelt er nog allemaal op de Q8-parking?




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.