LEBLAR schreefColon@ Kasper. Ik ben eigen baas dus iedere dag die ik niet werk levert ook niets op. Vrijdag tot maandag is voor mij geen optie. 259 Euro voor één nacht is me te gek. Met dat geld kan ik een aantal leuke dingen doen met de F.
Het lijkt me een geweldig evenement met name vanwege de diversiteit aan nationaliteiten. Helaas ben ik bang dat ik er niet bij ga zijn.
Jammer, voor iedereen geldt hoe meer zielen hoe meer vreugde, maar we begrijpen goed dat iedereen zijn eigen redenen zijn om de schaarse vrije tijd in te delen.
we hebben dit evenement opgezet als een internationaal treffen, door de afstanden alleen al zijn zij gedwongen tot overnachten. Dat hebben wij aangegrepen om een gezellige zaterdagavond in te richten.
Een van onze drijfveren was om een gezellige meeting te organiseren die ruimte biedt voor gezamenlijke evenementen maar ook voldoende gelegenheid voor ontspanning en om kennis te maken met (cq bijpraten met) ander MGF liefhebbers.
Over Dagtickets en alles daarom komen we binnenkort terug met meer info.




