Striker schreefColonMisschien dat de MG Car Club er dan niet aan mee doet, maar 't Nationaal Oldtimer Festival staat gewoon nog gepland.
Het evenement in Duitsland was een unieke kans voor zowel de Duitse en de Nederlandse MG rijders om eens op een uniek circuit te rijden. Let wel het betrof een locatie waar je niet zomaar op terecht kunt, het is de testbaan van MB.
Helaas is dit evenement afgeblazen vooral door gebrek aan belangstelling.......
Voor ons als MGF rijders stond dit evenement natuurlijk onder spanning, het viel samen met de Kempenrit, voor mijzelf gezien een keuze die wij op persoonlijke redenen maken. De binding met "The day (before)" en het samenzijn met internationale MGF vrienden is doorslaggevend.
Maar liefhebbers voor een rit op het circuit vrees niet: er zijn voldoende mogelijkheden je moet alleen weten waar je terecht kunt.