Voor de eerste maal dat we meereden met een event, kregen wij brute pech: blijkbaar is de krukaspoelie losgekomen van de krukas, en hierdoor is de riem die de alternator aandrijft losgekomen.
Gelukkig zijn we tijdig gestopt want ook de distributieriem was al aan het schuiven.
Hopelijk blijft de pech dus wat beperkter.
EEn geluk dat wij door onze jaren ervaring (we zijn beiden 18 jaar met 32 jaar ervaring) besloten hadden een contractje te tekenen bij de VAB.
Deze kwamen ons keurig halen, en hoewel we er geen recht op hadden kregen we ook nog een gratis vervangingswagen die ons probleemloos naar huis bracht: een Nissan met slechts 10 km op de teller!)
De F komt maandag met speciale courierdienst van Lummen naar Gent.
Freddy, die ons vergezelde heeft van onze miserie een aandenken gemaakt, en dat wil ik jullie niet onthouden
Verder wil ik jullie allemaal enorm bedanken; het feit dat iedereen halt hield om onze toestand na te gaan, en ook bleef tot er zekerheid was, het was in onze miserie een hart onder de riem. Onze bijzonder dank gaat ook naar Bruno, voor zijn enorm enthousiasme en belangeloze inzet.
We hebben gevoeld wat het betekent opgenomen te worden in de club van de ingewijden....
We komen zeker terug.
We proberen de kempenrit mee te maken.
Freddy, bedankt voor de foto's
Foto 1: mijn vrouwtje (Kathleen) verliest er haat goed humeur niet bij
Foto 2: paniek in de straat
Foto 3: even in mijn haar krabben terwijl Bruno de nodige metingen doet