BUTTON_POST_REPLY 197 berichten
Midzomertour 2009
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » di jun 09, 2009 6:38 pm

    Hopelijk is het weer beter dan nu...
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 09, 2009 6:50 pm

    Carl schreefColonHopelijk is het weer beter dan nu...


    Uiteraard Carl,... :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di jun 09, 2009 8:09 pm

    Naar 't schijnt zouden de temperaturen voor zondag zeker te doen zijn, volledig droog durft men niet te voorspellen...maar allé, in Limburg is't meestal toch beter weer dan elders in't land... :wink:
    Nog 5 keer slapen mannekens!! :lol:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 09, 2009 8:36 pm

    Ronald MG TF schreefColonNaar 't schijnt zouden de temperaturen voor zondag zeker te doen zijn, volledig droog durft men niet te voorspellen...maar allé, in Limburg is't meestal toch beter weer dan elders in't land... :wink:
    Nog 5 keer slapen mannekens!! :lol:


    De voormiddagrit loopt grotendeels in Vlaams Brabant (Hageland) :wink:
    maar de onderhoudsprodukten heb ik reeds naar de nonnekes gebracht.
    Vroeger waren ze nog content met eieren maar hoofdnon Madeleine zag dit anders :wink:

    KMI :Zondag aanvankelijk vrij zonnig, in de loop van de dag meer wolken maar nog steeds droog. Zondag wordt het mogelijk nog iets warmer dan 22°
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo jun 10, 2009 4:45 am

    1.Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    2.Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    3.Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    4.Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    5.Steven MG
    6.Kasper en Marion 2 x tagliatelle
    7.Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    8.Rick : 1x Spaghetti
    9.Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    10.Jos en Nathalie
    11.Peter en Jarno
    12.Ronald MG TF en.....
    13.Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    14.Erik & Fran (OV)
    15.Hanno
    16.Knarf (Frank)
    17.Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    18.Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    19.Paul van R. (OV)
    20Elton : 1x bolo
    21.Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    22.Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    23.Bert (OV)
    24.SundayOnline : 1x koninginnehapje
    25.Arjan OV
    26.Paul (TVR)
    27.André Vangeel
    28.André en Ria : 2x tagliatelle
    29.Neven Marc : 2xtagliatelle
    30.Carl : een spaghetti.
    31.Fernand Snijckers
    32.Hugo en Rozette : 1 taglia en 1 koninginnehapje
    33.Jos en Marie Lou : 1 koninginnehapje + 1 zalmslaatje
    34.Dirk Dekens : 1 spaghetti + 2 koninginnehapje
    35.Dominiek Hauben : 1 spaghetti + 1 zalmslaatje
    36.Francis Van den Bossche
    37.René Bams : 1 Tagliatelle + 1 koninginnehapje
    38.Kenny Cuiypers : 2 koninginnehapje
    39.Ivo Guisson
    40.Hendrikx Ivo
    41.Peeters Mario : 3 spaghetti
    42.......
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » wo jun 10, 2009 5:59 am

    wordt weer veel handjes schudden me dunkt :lol:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jun 10, 2009 8:15 am

    Luc schreefColonwordt weer veel handjes schudden me dunkt :lol:

    Zoveel dat er bijkans geen tijd meer is om op pad te gaan :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » wo jun 10, 2009 10:45 am

    't is ook nooit goed hé ... 8-))
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » wo jun 10, 2009 11:26 am

    Kasper schreefColon
    Luc schreefColonwordt weer veel handjes schudden me dunkt :lol:

    Zoveel dat er bijkans geen tijd meer is om op pad te gaan :wink:


    dan moeten we nog tijd voorzien om de verplichte kusronde te doen....
    1 kus voor de Belgen, 3 voor de Nederlanders.

    even moeten uitrekenen hoeveel kussen dat zijn en de nodige tijd we hiervoor moeten voorzien.... :lol:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jun 10, 2009 12:52 pm

    1.Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    2.Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    3.Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    4.Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    5.Steven MG
    6.Kasper en Marion 2 x tagliatelle
    7.Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    8.Rick : 1x Spaghetti
    9.Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    10.Jos en Nathalie
    11.Peter en Jarno
    12.Ronald MG TF en.....
    13.Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    14.Erik & Fran (OV)
    15.Hanno
    16.Knarf (Frank)
    17.Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    18.Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    19.Paul van R. (OV)
    20Elton : 1x bolo
    21.Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    22.Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    23.Bert (OV)
    24.SundayOnline : 1x koninginnehapje
    25.Arjan OV
    26.Paul (TVR)
    27.André Vangeel
    28.André en Ria : 2x tagliatelle
    29.Neven Marc : 2xtagliatelle
    30.Carl : een spaghetti.
    31.Fernand Snijckers
    32.Hugo en Rozette : 1 taglia en 1 koninginnehapje
    33.Jos en Marie Lou : 1 koninginnehapje + 1 zalmslaatje
    34.Dirk Dekens : 1 spaghetti + 2 koninginnehapje
    35.Dominiek Hauben : 1 spaghetti + 1 zalmslaatje
    36.Francis Van den Bossche
    37.René Bams : 1 Tagliatelle + 1 koninginnehapje
    38.Kenny Cuiypers : 2 koninginnehapje
    39.Ivo Guisson
    40.Hendrikx Ivo
    41.Peeters Mario : 3 spaghetti
    42.Jean Paul Vaes
    ...
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jun 10, 2009 1:33 pm

    Ondanks vaak drukke weekend agenda's blijft het aantal inschrijvingen voor onze 3de Midzomertour aangroeien. :D :D
    We hebben zelfs extra tourritplaten besteld.
    We durven nu reeds iedere deelnemer bedanken.
    Uiteraard vergeten we hierbij ook onze sponsors niet (een zakenkantoor, een brasserie-taverne, en een leverancier in ....) :thumbsup:
    Laatst bijgewerkt door 1 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jun 10, 2009 4:34 pm

    1.Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    2.Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    3.Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    4.Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    5.Steven MG
    6.Kasper en Marion 2 x tagliatelle
    7.Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    8.Rick : 1x Spaghetti
    9.Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    10.Jos en Nathalie
    11.Peter en Jarno
    12.Ronald MG TF en.....
    13.Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    14.Erik & Fran (OV)
    15.Hanno
    16.Knarf (Frank)
    17.Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    18.Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    19.Paul van R. (OV)
    20Elton : 1x bolo
    21.Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    22.Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    23.Bert (OV)
    24.SundayOnline : 1x koninginnehapje
    25.Arjan OV
    26.Paul (TVR)
    27.André Vangeel
    28.André en Ria : 2x tagliatelle
    29.Neven Marc : 2xtagliatelle
    30.Carl : een spaghetti.
    31.Fernand Snijckers
    32.Hugo en Rozette : 1 taglia en 1 koninginnehapje
    33.Jos en Marie Lou : 1 koninginnehapje + 1 zalmslaatje
    34.Dirk Dekens : 1 spaghetti + 2 koninginnehapje
    35.Dominiek Hauben : 1 spaghetti + 1 zalmslaatje
    36.Francis Van den Bossche
    37.René Bams : 1 Tagliatelle + 1 koninginnehapje
    38.Kenny Cuiypers : 2 koninginnehapje
    39.Ivo Guisson
    40.Hendrikx Ivo
    41.Peeters Mario : 3 spaghetti
    42.Jean Paul Vaes
    43.Rudy Potargent
    ...
  • Avatar gebruiker
    busyone
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON za apr 26, 2008 4:36 pm
    WoonplaatsCOLON antwerpen

    door busyone » wo jun 10, 2009 5:14 pm

    lucas schreefColon1.Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    2.Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    3.Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    4.Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    5.Steven MG
    6.Kasper en Marion 2 x tagliatelle
    7.Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    8.Rick : 1x Spaghetti
    9.Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    10.Jos en Nathalie
    11.Peter en Jarno
    12.Ronald MG TF en.....
    13.Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    14.Erik & Fran (OV)
    15.Hanno
    16.Knarf (Frank)
    17.Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    18.Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    19.Paul van R. (OV)
    20Elton : 1x bolo
    21.Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    22.Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    23.Bert (OV)
    24.SundayOnline : 1x koninginnehapje
    25.Arjan OV
    26.Paul (TVR)
    27.André Vangeel
    28.André en Ria : 2x tagliatelle
    29.Neven Marc : 2xtagliatelle
    30.Carl : een spaghetti.
    31.Fernand Snijckers
    32.Hugo en Rozette : 1 taglia en 1 koninginnehapje
    33.Jos en Marie Lou : 1 koninginnehapje + 1 zalmslaatje
    34.Dirk Dekens : 1 spaghetti + 2 koninginnehapje
    35.Dominiek Hauben : 1 spaghetti + 1 zalmslaatje
    36.Francis Van den Bossche
    37.René Bams : 1 Tagliatelle + 1 koninginnehapje
    38.Kenny Cuiypers : 2 koninginnehapje
    39.Ivo Guisson
    40.Hendrikx Ivo
    41.Peeters Mario : 3 spaghetti
    42.Jean Paul Vaes
    43.Rudy Potargent
    44.Jack Van der Meiren : 1xspaghetti+1xkoninginnehapje
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo jun 10, 2009 5:23 pm

    1.Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    2.Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    3.Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    4.Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    5.Steven MG
    6.Kasper en Marion 2 x tagliatelle
    7.Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    8.Rick : 1x Spaghetti
    9.Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    10.Jos en Nathalie
    11.Peter en Jarno
    12.Ronald MG TF en.....
    13.Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    14.Erik & Fran (OV)
    15.Hanno
    16.Knarf (Frank)
    17.Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    18.Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    19.Paul van R. (OV)
    20Elton : 1x bolo
    21.Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    22.Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    23.Bert (OV)
    24.SundayOnline : 1x koninginnehapje
    25.Arjan OV
    26.Paul (TVR)
    27.André Vangeel
    28.André en Ria : 2x tagliatelle
    29.Neven Marc : 2xtagliatelle
    30.Carl : een spaghetti.
    31.Fernand Snijckers
    32.Hugo en Rozette : 1 taglia en 1 koninginnehapje
    33.Jos en Marie Lou : 1 koninginnehapje + 1 zalmslaatje
    34.Dirk Dekens : 1 spaghetti + 2 koninginnehapje
    35.Dominiek Hauben : 1 spaghetti + 1 zalmslaatje
    36.Francis Van den Bossche
    37.René Bams : 1 Tagliatelle + 1 koninginnehapje
    38.Kenny Cuiypers : 2 koninginnehapje
    39.Ivo Guisson
    40.Hendrikx Ivo
    41.Peeters Mario : 3 spaghetti
    42.Jean Paul Vaes
    43.Rudy Potargent
    44.Jack Van der Meiren : 1xspaghetti+1xkoninginnehapje
    45......
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jun 10, 2009 7:41 pm

    De "openbare werken" blijven ons uitdagen ... aanpassingen van het roadbook noodzakelijk omwille van wegenwerken met bijhorende wegomleggingen.... :roll:
    Ik heb de indruk dat gans Vlaanderen in "herstelling" is :wink:
BUTTON_POST_REPLY 197 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten