Oh cool! Ziet er goed uit. Wie heeft nummer 1?lucas schreefColonDe Midzomertour 2009 rallyplaat zonet afgehaald ;
50 ex. besteld en nummer 1 is een feit![]()





mgf_stefke schreefColonhoi allemaal
ik ben nog eventjes aan het twijfelen of ik
kan komen naar dit treffen
op 14juni
ben nog op zoek naar ne bijrijder(passagier)
die niet moet studeren voor de examens of tijd heeft
![]()
tot welke datum kan ik mij nog inschrijven??
![]()
grt Mgf_stefke






lucas schreefColon...
komaan, dit kan nog beter ...

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.