BUTTON_POST_REPLY 197 berichten
Midzomertour 2009
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do mei 28, 2009 4:38 pm

    lucas schreefColonDe Midzomertour 2009 rallyplaat zonet afgehaald ;
    50 ex. besteld en nummer 1 is een feit :wink:

    Oh cool! Ziet er goed uit. Wie heeft nummer 1? :wink:
  • tdc-belgium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON za apr 07, 2007 2:18 am
    WoonplaatsCOLON bilzen

    aanwezig in de namiddag, misschioen in de voormiddag reeds

    door tdc-belgium » di jun 02, 2009 1:27 am

    8) beste MG guys ( and dolls) lang geleden dat ik hier nog aanwezig was op deze site : heb het vreselijk druk gehad , zowel beroepshalve en privé:

    Maar ik ga aanwezig zomer toer meerijden ; alvast in de namiddag, misschien in de morgen: niet met de gele TVR , maar met de lichtblauwe, voorzien van een 220Pk sterke Cossie V6: we doen ons best om deze auto klaar te hebben tegen 14 juni :-):-)

    Tot dan

    Paul
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 02, 2009 8:03 am

    - Lucas en Danielle : 1 x spaghetti bolognaise + 1 x slaatje gerookte zalm
    - Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    - Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    - Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    - Steven MG
    - Kasper en Marion OV
    - Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    - Rick OV
    - Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    - Jos en Nathalie
    - Peter en Jarno
    - Ronald MG TF en.....
    - Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    - Erik & Fran (OV)
    - Hanno
    - Knarf (Frank)
    - Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    - Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    - Paul van R. (OV)
    - Elton : 1x bolo
    - Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    - Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    - Bert (OV)
    - SundayOnline : 1x koninginnehapje
    - Arjan OV
    - Paul (TVR)
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » di jun 02, 2009 10:26 am

    Ik moet net dit weekend werken dus pas ik dit jaar.
    Ik wens jullie wel goed cabrio weer 8)
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 02, 2009 10:28 am

    - Lucas en Danielle : 1 x spaghetti bolognaise + 1 x slaatje gerookte zalm
    - Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    - Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    - Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    - Steven MG
    - Kasper en Marion OV
    - Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    - Rick OV
    - Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    - Jos en Nathalie
    - Peter en Jarno
    - Ronald MG TF en.....
    - Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    - Erik & Fran (OV)
    - Hanno
    - Knarf (Frank)
    - Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    - Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    - Paul van R. (OV)
    - Elton : 1x bolo
    - Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    - Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    - Bert (OV)
    - SundayOnline : 1x koninginnehapje
    - Arjan OV
    - Paul (TVR)
    - André Vangeel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 02, 2009 10:29 am

    RSV schreefColonIk moet net dit weekend werken dus pas ik dit jaar.
    Ik wens jullie wel goed cabrio weer 8)


    Ik zal aan je denken Benny :wink:
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    ben er misschien

    door mgf_stefke » wo jun 03, 2009 6:17 pm

    hoi allemaal
    :D ik ben nog eventjes aan het twijfelen of ik
    kan komen naar dit treffen
    op 14juni
    ben nog op zoek naar ne bijrijder(passagier)
    die niet moet studeren voor de examens of tijd heeft
    :cry:
    tot welke datum kan ik mij nog inschrijven??
    :wink:
    grt Mgf_stefke :P
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    Re: ben er misschien

    door Ivan » wo jun 03, 2009 6:34 pm

    mgf_stefke schreefColonhoi allemaal
    :D ik ben nog eventjes aan het twijfelen of ik
    kan komen naar dit treffen
    op 14juni
    ben nog op zoek naar ne bijrijder(passagier)
    die niet moet studeren voor de examens of tijd heeft
    :cry:
    tot welke datum kan ik mij nog inschrijven??
    :wink:
    grt Mgf_stefke :P


    Je kan de dag zelf nog inschrijven! Toch weten we graag zo veel mogelijk op voorhand.
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    ok

    door mgf_stefke » wo jun 03, 2009 6:38 pm

    Ok ga ik zeker nog op tijd laten weten
    :wink:
    tege van't weekend weet ik het zeker wel of het ja of nee gaat zijn
    grt
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jun 03, 2009 6:54 pm

    Sinds wanneer is ene bijrijder een noodzaak om een rit mee te kunnen doen ? Ik rijd tegenwoordig altijd alleen, omdat Inge niet meer mee wil. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo jun 03, 2009 7:10 pm

    :lol: En binnenkort gaat Kato mee!!! Met den Em-zie!!!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jun 04, 2009 8:31 pm

    - Lucas en Danielle(Leen) : 2 x spaghetti + 1 x slaatje gerookte zalm
    - Ivan en Liesbet : 1 x spaghetti en 1 x koninginnehapje
    - Julien en Huguette : 1 x tagliatelle en 1 x slaatje gerookte zalm
    - Bruno : 1X spaghetti bolognaise
    - Steven MG
    - Kasper en Marion OV
    - Rudy en Marijke : 2 x slaatje gerookte zalm
    - Rick OV
    - Paul Vanbrabant : 1x koninginnehapje + 1x taglia
    - Jos en Nathalie
    - Peter en Jarno
    - Ronald MG TF en.....
    - Rudi en Rita Valkenier : 2 x koninginnehapje
    - Erik & Fran (OV)
    - Hanno
    - Knarf (Frank)
    - Luc en Veerle : 1xBolo en 1xTaglia
    - Cedric en Natalie : 1x koninginnehapje en 1x tagliatelle
    - Paul van R. (OV)
    - Elton : 1x bolo
    - Jan en echtgenote: 2 x zalmslaatje
    - Freddy en echtgenote: 2 x koninginnehapje
    - Bert (OV)
    - SundayOnline : 1x koninginnehapje
    - Arjan OV
    - Paul (TVR)
    - André Vangeel
    - André en Ria : 2x tagliatelle
    ...
    komaan, dit kan nog beter ...
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » do jun 04, 2009 9:43 pm

    lucas schreefColon...
    komaan, dit kan nog beter ...



    Tja, verkeerde datum :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do jun 04, 2009 9:45 pm

    lucas schreefColon...
    komaan, dit kan nog beter ...


    Vooral bij de MG club Limburg :wink: , het forum is al goed bezig geweest IMO, maar 't mag uiteraard altijd meer zijn.
    :thumbsup:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 05, 2009 9:28 am

    em-gee-efke schreefColon
    lucas schreefColon...
    komaan, dit kan nog beter ...



    Tja, verkeerde datum :wink:


    Voor jullie is er een "few-weeks-after" Midzomertoerke mogelijk :wink:
BUTTON_POST_REPLY 197 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten