
Bruno schreefColonOnder voorbehoud, want ik had me eigenlijk ook al ingeschreven voor een C70 meeting+rit. Uiteraard probeer in dit te cancellen ten voordele van de midzomertour.







lucas schreefColonYes... de voormiddagrit staat er.
Na vele (lees hele vele km's) rijden en herrijden...
Het is een rit waarvan de nadruk ligt op "rijden op landelijke wegen" met mooie vergezichten en veel kleine goed bereidbare wegen.
Met kleine wegen wordt bedoeld : asfalt en/of betonweggetjes door de velden.... bij droog en zonnig weer wordt "opwaaiend stof" gewaarborgd.
Dus helemaal geen snelheidsrit "Ã la Condroz" maar je voelen als in de 24u van Ieper kan nog net![]()
![]()
Hou er rekening mee dat de rit toch 2 rij-uren bedraagt en het tijdstip van vertrek zeker niet later dan 10u30 mag zijn (vroeger vertrekken wordt aanbevolen)




Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.