


ErikB schreefColon'k Had ook al gehoord dat ie daar ging staan.... kan iemand me meer details geven over de beurs ?

Het is van 10 t/m 20 februari, in de RAI, Amsterdam

Helemaal vanuit België nog wel. Ga je met je F?

ErikB schreefColonHelemaal vanuit België nog wel. Ga je met je F?
Waarschijnlijk maken we er een tweedaagse van met een overnachting in het één of ander hotel. Is het niet veiliger dat ik de F thuis laat.... Amsterdam heeft niet echt een goede naam wat 'auto-liefde' en 'respect voor andermans goed' betreft... of vergis ik me ?


Demor schreefColonAlleen een goed hotel met ondergrondse parkeerplaats is wel net zo duur als het opnieuw spuiten van je auto.



Sander schreefColonVoor twijfelachtige bestemmingen gooi ik altijd 2 houten balkjes achterin. Kan wel eens handig zijn
* Voor het nemen van hellingkjes
* Voor als je erbij uitkom lopen dat ze een mes in je dakje steken

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.