http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/r ... abrio2.jpg



Mr. Dj M. schreefColonDat waren de nog mooie tijden, toen kwamen dit soort teasers naar buiten. Als Mg heb ik hem alleen nog nooit gezien Steven, dat past denk ik ook niet zo, maar misschien dat een 75 eigenaar het leuk vind eens het dak te choppen en er een cabrio van te maken. Zou wel erg vet zijn!

Kasper schreefColoncolintf schreefColonThat would of been great in ZT260 form!
As would the 75 Coupe.

MGF schreefColonTeaser? Het is een Photoshop gemaakt door een hobbyist.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.