MG TF LE Spring Edition
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

MG TF LE Spring Edition

door Bruce » wo apr 01, 2009 10:16 am

Hadden ze eerst een picknik versie, nu hebben die Chinezen weer wat nieuws bedacht! Zij denken ook, die Britten hebben toch geen smaak.

Press release – embargoed until the 1-4-09 00:01

To celebrate the beginning of the British spring time a new limited edition of the TF will be made available for a short time, known as the TF Spring Edition (LESE). The unique part of the LESE is that all the cars will be painted in Daffodil yellow with petal badges under each side indictors. There is also a choice differing suspension springs depending on your driving style and requirements.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

Re: MG TF LE Spring Edition

door StevenMG » wo apr 01, 2009 10:29 am

Bruce schreefColonHadden ze eerst een picknik versie, nu hebben die Chinezen weer wat nieuws bedacht! Zij denken ook, die Britten hebben toch geen smaak.

Press release – embargoed until the 1-4-09 00:01

To celebrate the beginning of the British spring time a new limited edition of the TF will be made available for a short time, known as the TF Spring Edition (LESE). The unique part of the LESE is that all the cars will be painted in Daffodil yellow with petal badges under each side indictors. There is also a choice differing suspension springs depending on your driving style and requirements.

"Daffodil yellow with petal badges"
    :shock: :shock:

hmmmm ??
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo apr 01, 2009 10:56 am

Het is inderdaad wel een hele rare combi, maar ik vermoed dat ze op deze manier meet kappers homo's en vrouwen in de TF willen krijgen.

Ik heb ook nog geen foto kunnen vinden... ik zal even goed verder zoeken
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » wo apr 01, 2009 10:59 am

Dat moet wel lukken met deze combi. Kunnen ze echt die dingen niet verkopen op een normale manier? Ik zeg LHD maken en het vaste land op met die dingen. En die spring edition mogen ze daar laten :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » wo apr 01, 2009 11:00 am

Waar de picknickmand eigenlijk alleen een extra cadeatje was, is dit tenminste wel echt anders wat auto betreft! Hij is er als deze versie dus ook in geel en je kan je eigen vering kiezen, wat dus vast neer zal komen op vering MY2002 of MY2005. Grappige ontwikkeling :twisted:
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo apr 01, 2009 11:03 am

Jep, ook gelezen .... en hij komt naar België en Nederland.

(@Bruce, van de importeur kan je natuurlijk import verwachten)
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » wo apr 01, 2009 11:05 am

Over 3 maanden komen ze weer met een nieuwe versie de Summer Edition. :wink: Ben wel benieuwd welke kleur deze gaat worden. :lol:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo apr 01, 2009 11:13 am

Ik vraag me serieus af of dit nu wel gaat werken en ik ben heel benieuwd wat ze daar nu denken, eerst de LE 500 die voor geen meter loopt, dan een LE Picknick versie (met gratis picknick mand) waarvan er volgens mij niet een verkocht is. Nu de LE Spring Edition (met bloemblaadjes) en stel je voor dat ze strax inderdaad nog een zomer herfst en Winter versie (met gratis winterbanden) gaan bedenken.

Ik denk dat ze het spoor echt helemaal bijster zijn.
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo apr 01, 2009 11:14 am

Het word nog gekker!

Lowest bid wins an MG TF LE500 on Auctionair

MG Motor UK Ltd and Auctionair have teamed up to offer you the chance to win Limited Edition number 123 of the 500 Limited Edition MGTF LE500s made at Longbridge, on the Auctionair online auction site. All you need to do is choose the lowest price that you think no one else will choose and enter it as your bid, the lowest unique bid wins.

If you would like to make a bid for the MGTF LE500 on Auctionair, or if you would like to find out more information about how to make a bid, please visit www.auctionair.co.uk. If you would like more information regarding the MG TFLE500 please click here.

Lid van MG Car Club UK.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » wo apr 01, 2009 11:21 am

Ik vraag me ook af of het echt nut heeft, maar de versie met picknickmand is gewoon een Le500 hoor met picknickmand als cadeautje erbij. Er is dus niks anders aan deze "uitgave" van de Tf te zien in ieder geval, behalve dat deze misschien een rackje op de kofferplek heeft en daarop de picknick mand is gemonteerd, maar dat heeft de eigenaar dan gedaan :P

Deze spring is misschien ook wel een Le500 maar ook weer een speciale uitgave (al valt er in dit geval meer over "uitgave" te spreken, het heeft tenminste badges, een andere kleur en de mogelijkheid tot kiezen van soort vering), dus misschien dat je dubbele badges bij de knippers hebt dan. Ik verwacht echter dat deze in ieder geval onder de Le500 aantallen gaat vallen met de tegenvallende verkoopcijfers.
    Er wordt in ieder geval wel wat geprobeerd om de Tf onder de aandacht te brengen dat is goed. Nu nog foto's want ben wel benieuwd naar de gele kleur en de interieur- en wielkleur :wink:
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » wo apr 01, 2009 11:22 am

Weer een aandachtspuntje voor de Tf, het wordt wel steeds gekker ja, maar wel erg leuk voor de winnaar zeg :shock: :!:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo apr 01, 2009 11:24 am

Ik heb maar meteen een bod gedaan, nu zullen we zien...

leuk idee.

ik denk inderdaad dat als ke een LESE besteld, ze een LE 500 schuren en opnieuw spuiten... badges erop, naar de Halfords voor een stel veren en klaar zijn ze...
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » wo apr 01, 2009 11:29 am

Rick schreefColonOver 3 maanden komen ze weer met een nieuwe versie de Summer Edition. :wink:

Wordt dan ook zonder softtop geleverd. :wink:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » wo apr 01, 2009 11:36 am

En zo blijven ze doorgaan tot ze op zijn. Niet normaal. Ik denk dat het aftellen is begonnen bij MG. Aangezien er veel bedrijven in de problemen zijn ben ik benieuwd wanneer de chinezen de stekker er uit gaan trekken.

Lid van MG Car Club UK.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » wo apr 01, 2009 11:39 am

Bruce schreefColonIk heb maar meteen een bod gedaan, nu zullen we zien...

leuk idee.

ik denk inderdaad dat als ke een LESE besteld, ze een LE 500 schuren en opnieuw spuiten... badges erop, naar de Halfords voor een stel veren en klaar zijn ze...

Wat heb je geboden dan 8)
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.