





colintf schreefColonhttp://forums.xpowerforums.com/showthread.php?t=46201
http://forums.xpowerforums.com/showthread.php?t=48140
sorry it's in English though!

Kasper schreefColonde raceklasse is opgezet als een MGF wagen. Tijdens de loop van de seizoenen is er natuurlijk een TF in de markt gekomen.
In 2004 was ik op Silverstone waar men met de MGF klasse aan het racen was. Mijn oog viel in de paddock op een TF. Maar bij een betere kijk kon je duidelijk zien dat de auto onderhuids geheel F was. Hydraulastic vering, geen braces etc. de klasse is (was) als F gehomologeerd en niet als TF.
Voor mij is er geen reden om aan te nemen dat dit veranderd is.
Een gesprekje in de desbetreffende pit box: Voor de priveteers was er een ombouwset om hun F naar TF om te bouwen, de auto die je kon kopen was een F met een TF uiterlijk (neus, achterkant)
Ik denk zelfs dat de zij-panelen op de destijds nieuwe auto's gewoon F zijn (met lasnaad)
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.