






remcovankuilenburg schreefColonZe moeten het meer van onderhoud hebben.

Coen schreefColonIk hoorde het vorige week van iemand die bij een garage werkt. Hiervan zullen vast nog wel wat kosten vanaf gaan.

Ik wil niet te veel verder off topic gaan. We hadden het toen over een Mini die werd ingeruild op een nieuwe Twingo. De fout zit dan denk ik dat ik het 2e hands verhaal en het nieuwe door elkaar heb gehaald. Ik weet anders ook niet hoe ik die 10% moet verklaren...Bruno schreefColonCoen schreefColonIk hoorde het vorige week van iemand die bij een garage werkt. Hiervan zullen vast nog wel wat kosten vanaf gaan.
Dan hebben ze die persoon fabeltjes verteld, want, zoals je weet heb ik in betere auto-tijden nog Volvo's aan de man gebracht en zelfs toen hadden we geen 10%.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.