








Bruno schreefColonhoe meer ik de foto's bekijk, hoe duidelijker dat ik vind dat het om Photoshop gaat. Maar eigenlijk mag je daar bij autoexpress per definitie al van uitgaan. Kijk rond het achterste embleem, en check ook de overgangen van de neus, te vlekkerig niet ?


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.