Er is een artikel verschenen in "auto express" met prentjes van de nieuwe TF ( en de TF coupé ?). blijkbaar is de info uit dat magazine even betrouwbaar als een hoestbui bij diaree, maar voor de rest is het best tof nog eens iets anders te lezen, dan het al dan niet in productie gaan van de Tf en wanneer.
In ieder geval knap karretje vind ik het wel !!
dit is het bewuste artikel :
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _last.html
Featuring a rear-wheel-drive platform devÂÂeloped in conjunction with British engineering expert Ricardo, plus MG Rover-based engines – including a 1.8-litre turbo and 2.5-litre V6 – the TF will deliver a great driving experience. And as SAIC-NAC are looking to form a UK Roewe dealer network in 2010, the stage is set for the TF’s comeback.






. De voorkant is echt MG en de achterkant is IMO vernieuwend en sporty, wegens de brede wielkasten, ondanks trekken van andere wagens, maar welke nieuwe wagen ontleent geen stijlen van andere ontwerpen tegenwoordig. Zeggen dat Chinezen kopieren gaat hier dus helemaal niet op vind ik; Als je die stelling immers hier voor waarheid neemt, jatten alle autoconstructeurs. Punt ! Ik denk wat ze ook ontwerpen, het nooit op gejuich zal onthaald worden, een beetje zielig van de MG-scene vind ik.
