Dit artikeltje stond overigens in een regionaal suffertje dat 'De Brug' heet, verwijzend naar een verkeersbrug bij Nijmegen. En dat is weer iets anders dan Longbridge




Arjan schreefColonIk was aan het bladeren in een oude folder van de TF en kwam dit (en nog een andere) door mij bewaarde krantenknipsel uit 2003 tegen.



MGF schreefColonWaar is die tijd toch gebleven!


ErikB schreefColonToen zat er nog leven in de MG-Rover brouwerij.

Bruce schreefColonyep, de schuld van het vriendinnetje van Jarno dus

ErikB schreefColonBruce schreefColonyep, de schuld van het vriendinnetje van Jarno dus
How, dat is nieuw .... op welk autoforum zit ze ?



ErikB schreefColonZolang d'r vader niet met een Lancia Y rondtoert zal het wel meevallen
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.