Af en toe was daar nog wel iets te melden. Het nieuws wat er nu staat: Momenteel is er even geen nieuws, excuses hiervoor.
Ik begin steeds meer te twijfelen of er ooit nieuws gaat komen.



Bruno schreefColonIk begin er ook meer en meer voor te vrezen, maar heb het toch liever zo, dan dat MG een imago gaat krijgen van een slecht Chinees automerk.






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.