Via een mail vandaag deze link toegezonden gekregen van iemand uit de international scene :
http://www.youtube.com/watch?v=koFu_9m4pdM
Vraag stelt zich, of dit het officiele lanceringsfilmpje is, of het gaat over een intern filmpje voor de werknemers. Zelf gokken we op het tweede, daar meer het bedrijf centraal staat, i.p.v. de wagen.
Gelukkig zien we niet te veel "ching chang choeng-tekst" in de video en , ondanks de muziek niet je dat is, zijn we ook van de Chinese muziek gespaard gebleven. Blits is het filmpje wel, maar ook langdradig...
Oordeel zelf !