





Nem58 schreefColonHet is gewoon een oude rover met MG emblemen. Kan er niets van het stoere sportieve imago van MG in herkennen!
Echt ontzettend jammer...dit wordt dus zeker niet de nieuwe auto... dan maar een nieuwe chinese TF?
Is er eigenlijk al bekend of die naar europa/nederland komt en wat die dan gaat kosten?








Kasper schreefColonGezien de enorme ontwikkelingsdrang van de Chinezen, denk ik dat deze goede plannen nog wel een paar decenia in de kast bljiven liggen.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.