






Bruce schreefColon7 verschillen... ik zie er niet 1...
dit is toch gewoon het 2005 model onder de nieuwe naam 2007?
Hoe gaat ie nu eigenlijk heten, weten we dat al?





Remieme schreefColon:oops: Verkeerd geklikt, nu sta ik op de wachtlijst voor een nieuwe MG GT
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.