

de Chinese directeur van het merk belooft dat het eerste exemplaar op 27 maart 2007 van de band loopt.
de fabriek, waar jaarlijks 200.000 auto’s en 250.000 motoren kunnen worden gebouwd
Sommige auto’s worden naar de oude fabriek in Longbridge gestuurd om te worden afgebouwd.

MGF schreefColonNanjing Automobile start op 27 maart 2007 met de productie van MG’s in China...... Sommige auto’s worden naar de oude fabriek in Longbridge gestuurd om te worden afgebouwd. Ook daar moet het werk vanaf 27 maart weer op gang komen.



Julien schreefColonEr is nog wel wat werk voor de Chinezekes TF-kes aan het bouwen zijn.
http://news.sky.com/shared/videoasx/0,, ... -bb,00.asx![]()
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.