Behoorlijk gecamoufleerd maar echt veel wijzigingen zie ik niet.
Bron: Autoreview.ru



MGF schreefColonBehoorlijk gecamoufleerd maar echt veel wijzigingen zie ik niet.


Bruno schreefColonAls ze de wagen niet zouden hebben gecamoufleerd, was er geen hond die deze wagen had gezien, of op internet had gezet (tenzij misschien in de gespot topic).![]()
Anyway, dit lijkt me een beetje, "laat ons de wagen camoufleren, dan valt hij zeker op, en komt hij in de automagazines".

ErikB schreefColonPS2. Moet er geen bronvermelding bij ?

Sander schreefColonErikB schreefColonPS2. Moet er geen bronvermelding bij ?
Nee hoor, maar we willen wel graag dat je vermeld wat er nu floot !


MGF_TV schreefColonmisschien we een TF turbo




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.