BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
“Productie MG TF herstart in 2007â€
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

“Productie MG TF herstart in 2007â€Â

door MGF » ma jul 17, 2006 10:46 pm

Een woordvoerder van Nanjing Automobile heeft aan de vooravond van de British Motorshow aangekondigd dat in de tweede helft van 2007 de MG TF roadster opnieuw in de verkoop gaat.

Yu Jianwei, directeur bij Nanjing Automobile, de eigenaar van de failliete boedel van MG Rover, heeft aangekondigd dat in de tweede helft van 2007 de productie van de MG TF Roadster zijn herstart beleeft. “We gaan met de TF van start in Groot-Brittannië,â€Â
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: “Productie MG TF herstart in 2007â€Â

door Brooklands » ma jul 17, 2006 11:19 pm

MGF schreefColonIn het eerste volledige productiejaar moeten 15.000 stuks van de band rollen.

Dan zal er nog heel wat moeten gebeuren om deze wagens aan de man (of vrouw te brengen). Als ik de statistieken van Autoweek mag geloven dan is er in de eerste zes maanden van 2006 slechts één TF verkocht in Nederland. Als het klopt dan is in mijn database de score voor 2006 100%. Maar ik kan het amper geloven dat het er maar eentje is. :cry:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di jul 18, 2006 8:09 am

15.000 is ongeveer het niveau van de hoogtijdagen. Ben benieuwd of ze er in Spanje zoveel van kunnen verkopen, dat is namelijk een van de plaatsen waar ze niet echt een goede afzet hadden.

Is ook redelijk in strijd met het verhaal dat ze Nederlandse (ex)dealers in China op bezoek hebben gehad, maar ja misschien hebben die alleen maar naar de MG3 MG5 en MG7 gekeken.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di jul 18, 2006 10:58 am

Het klinkt in ieder geval positief, ze zijn er nu echt wel mee bezig. Maar of het wat gaat worden? Ik weet het niet en wacht met oordelen netjes af.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1