waarschijnlijk is dit oud nieuws voor doorwinterde mg fanaten als jullie hier:-)
Ik liep gisteren rond in Londen en opeens sprong een toonzaal van MG Motor Uk me in het oog. Ik stapte even binnen (er stond een goudkleurig MG TF, 'The Queen's golden jubilee MGTF' in de etalage). Alle andere 'chinese' (3, 6) modellen stonden er ook alsook de nieuwe SUV, de MG GS. Ik raakte aan de praat met de sympathieke man die daar werkte en die wist me te vertellen dat de fabriek in Longbridge opnieuw is opgestart én dat de auto's vanaf nu opnieuw worden getekend door een britse designer die vroeger ook reeds voor MG werkte. Binnen 12-14 maanden zou de TF opnieuw gemaakt worden en ze zijn ook bezig met een opvolger ervan. Ik heb van dat alles fotootjes gemaakt, maar de gallery is nog steeds niet operationeel dus ik kan ze jammer genoeg niet met jullie delen. Dit alles om te zeggen: misschien is er toch nog hoop voor ons favoriete merk

















