



...zonder enige aandacht te hebben voor ..... hoe heet het ook alweer, Heritage...


Coen schreefColonDe vertaling door een internet site, niet altijd even goed dus... Leuke vertaling trouwens voor het woord Rover
Donderdag 22 September: Voor de verharde aanhangers van het voortdurende verhaal van Mg en Zwerver, zal het moeilijk geweest zijn om de voortdurende speculatie over de toekomst van de Longbridge installatie van de autoproductie, en door extention, de toekomst van de Zwerver en de merken van Mg te missen. Enerzijds zijn die die de aanwezigheid van meer dan 200 Chinese arbeiders melden over plaats in Longbridge, omhoog voertuig manufacturering materiaal in dozen doen, het plaatsen op vervoervrachtwagens, en vermoedelijk het laden allen die op een langzame boot aan China. Op het gezicht van het, schijnt dit om nieuws uiterst in te drukken, en schijnt om de slechtste vrees te bevestigen die door Vakbondsafgevaardigden zoals Tony Woodley wordt uitgedrukt (Vervoer en de Algemene Unie van Arbeiders), dat Nanjing in het verwijderen van de het productietechnologie en materiaal en het verlaten van Britse totaal productie slechts geinteresseerd is. Misschien is doet dit precies wat gebeurt - maar was niet dit welke Nanjing zei dat they'd allen? Hun businessplan, zoals die aan PricewaterhouseCoopers naar voren wordt gebracht, moest de lijnen van Zwerver 25 en 45, samen met Powertrain (en k-Reeksen productiefaciliteiten) verschepen aan China, en kijken om gebied, hoge waardeproducten in Longbridge, misschien in de vorm van Mg TF en Mg ZT te produceren. Wat nu gebeurt schijnt niet om die originele positie beduidend te veranderen. Maar het zou dat de Chinezen niet immuun voor de negatieve speculatie zijn - en daartoe hebben zij besprekingen met Vakbondsafgevaardigden gehouden (die in recente weken zoals "positief" zijnd) zijn beschreven en, volgens lokale media bronnen in Birmingham blijken, kijkt nu met lokale Communautaire leiders in dienst nemen om stijgende verdenking dat te proberen en te verspreiden zij een snelle uitgang van het UK zoeken. Misschien is een bemoedigend teken dat Nanjing, en/of misschien de Auto's van de Sporten van GB aan longterm in Longbridge bekijkt, rapporten vandaag in de krant van Tijden erop wijst, die dat Nanjing de ontwikkelingshulp van de Overheid kan tot doel hebben om de plaats te renoveren - misschien om nieuwe een lichaam-in-wit dringende faciliteit dicht bij de verfwerken en van de Assemblage van de Auto Gebouw (CABINE) 2 (een faciliteit die uitgebreid door BMW als voorbereiding op MINI wordt vernieuwd die nooit tijdens de "era van Phoenix" na MINIOVERDRACHT aan de installatie van Cowley Oxford werd gebruikt) te omvatten. Geen daadwerkelijke toepassing is nog nog gemaakt - hoewel de inleidende besprekingen tussen Nanjing en het Ministerie van Handel en de Industrie zijn ondernomen. Voorts in een beweging die een concretere aanwijzing van bedoeling is, heeft Nanjing een "vergunningsovereenkomst" met de Longbridge landeigenaars, St Modwen, voor voortdurend gebruik van de Longbridge productieinstallatie goedgekeurd. Nanjing kan opheffen en verschuiven. Nanjing kan niet geinteresseerd zijn in de bouw van auto's in het UK. Maar misschien was dat niet ooit in hun spelplan: De doelstelling van Nanjing schijnt te zijn de verantwoordelijkheid van Britse vervaardiging op de Auto's van de Sporten van GB te ontladen. Als dit in feite het geval is, is we'd al beter levensonderhoud onze gekruiste vingers dat de 3 maandenonderhandelingen die goed aan de gang zijnde vooruitgang zijn omdat, die het weet, aan het eind van de tunnel wij onverwacht met een minstens deel-Brits bezeten Mg kunnen worden verlaten marque, welke zeker het beste mogelijke resultaat om het even welke enthousiast van Mg voor sinds de tragische instorting van het bedrijf op de dag van dat donkere April kon gehoopt hebben?

Brooklands schreefColonCoen schreefColonDe vertaling door een internet site, niet altijd even goed dus... Leuke vertaling trouwens voor het woord Rover
[Behoorlijke lap met tekst....]
Coen,
De vertaling staat fraai vermeld. Ik zie ook dat je al ruim 500 berichten op het forum hebt geplaatst. Heb je nog wel tijd om in de F te rijden?
Indien niet dan wil ik komende winter je motor van de F wel warm houden en rij ik in de zomer in m'n eigen TF.
Grapje uit Vollenhove
Ad

Coen schreefColonBrooklands schreefColonCoen schreefColonDe vertaling door een internet site, niet altijd even goed dus... Leuke vertaling trouwens voor het woord Rover
[Behoorlijke lap met tekst....]
Coen,
De vertaling staat fraai vermeld. Ik zie ook dat je al ruim 500 berichten op het forum hebt geplaatst. Heb je nog wel tijd om in de F te rijden?
Indien niet dan wil ik komende winter je motor van de F wel warm houden en rij ik in de zomer in m'n eigen TF.
Grapje uit Vollenhove
Ad
De vertaling heb ik niet zelf gedaan, heb ik laten doen door de site: http://babelfish.altavista.com (vandaar ook dat Rover werd vertaald naar zwerver) Zo hou ik namelijk nog tijd over voor leuke dingen, in de MG rijden bijvoorbeeld
Helaas, maar mijn MG staat 's winters voor een lange tijd in de garage.

Nu komt Coen er de rest van het jaar natuurlijk gewoon mee buiten.Brooklands schreefColonIn de garage de komende winter ! ! ! Ik was er al een beetje bang voor.
TF 135 Elegance / Midget

Production at Longbridge would restart in 2006, get up to speed in 2007 and should soon reach 100,000 cars a year.

Nanjing schreefColonTheir business plan was .... and look to produce niche, high value products at Longbridge, perhaps in the shape of the MG TF and MG ZT
ErikB schreefColon'k Geloof niet echt in een winstgevende UK-based productie zoals zij die nu voorstellen.
TF 135 Elegance / MidgetGebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.