maar het smoelt best lekker op het plaatje.

komt op de basis van de huidige insignia en heeft dus niks meer met de oude MG techniek te maken








BlackFox schreefColonOei oei, onderstel van een Opel...
Styling is wel ok. Beetje VAG achtig.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.