


ttdesign6 schreefColonMooi!

Brooklands schreefColonttdesign6 schreefColonMooi!
Ze hebben meer websites ontworpen dan auto's.



ttdesign6 schreefColonEn toch vind ik het ergens wel mooi dat MG zo zeldzaam is op de weg. Het is zelfs zo zat als ik vaker een ZR of ZT tegen kom of zo dat er ook even gezwaaid wordt of druk gekeken naar wat daar voor MG rijdt. Dat vind ik echt geweldig.
Welk ander merk heeft dat nu?

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.