Ach, van Sabam moet je niet al te veel aantrekken. Die mannen stonden eens pal achter mij op een lanparty in Westmalle. Ik zit op mijn pc volop muziek en films etc te sharen naar anderen, komen ze alleen controleren of er openbaar muziek gedraait wordt.
"Nee hoor mijnheer de controleur, wij gebruiken deze PA set enkel en alleen voor omroepen. Nog een pintje mijnheer de controleur? Nog een paar gratis ticketjes voor de party volgend weekend? Een fijne dag nog mijnheer de controleur en tot volgend jaar ^^"
Niet al te veel van aantrekken in de praktijk, hier in NL moet je al helemaal geen schrik hebben voor die clubjes
