http://www.autoblog.nl/archive/2010/12/ ... post-39841
heeft dit ook gevolgen voor onderdelen?










ttdesign6 schreefColonNu de productie stopt zijn er zat mensen die er geen meer krijgen.![]()

ErikB schreefColonM.a.w. of eerder heel cru gesteld: als je oldie uit een periode komt toen er nog geen chasisnummer en gelijkvormigheidsattest bestonden en je deze auto ook nog eens onder een speciaal statuut kan inschrijven, kan je net iets meer wat betreft spare parts.

LEBLAR schreefColon... De MGB bv is alang niet meer in produktie maar onderdelen zijn nog te koop.
wellicht voor een auto waarvan er 16 miljoen zijn gebouwd wel, maar van een MGC zijn er bepaalde onderdelen echt niet meer nieuw te verkrijgen, er zijn er maar 8997 van gemaakt, daar gaat niemand spare parts voor op de plank leggen.LEBLAR schreefColonIk denk dat als je even zoekt je nog wel onderdelen voor een T-Ford kunt vinden.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.