

ErikB schreefColonOf de MG6 nu een mooie of een echte MG is, of niets van de twee ... het is een knap model.
Heel, heel, heel jammer dat het geen 1:43 is, jammer dat het geen 1:18 is... eigenaardige keuze om die 1:16 aan te houden.

MGF schreefColonWat een miezerig schuifdak zeg!



Mr. Dj M. schreefColonDe wielen zijn wel mooi, maar voor de EU waar de wegen een stuk beter zijn, kan er best wel een inchje bij op de wielen

Carl schreefColonMr. Dj M. schreefColonDe wielen zijn wel mooi, maar voor de EU waar de wegen een stuk beter zijn, kan er best wel een inchje bij op de wielen
Jij bent duidelijk nog niet veel naar België geweest. De meeste wegen in België zijn slechter dan het gemiddelde ontwikkelingsland.
Dat vernam ik van iemand die met een jeep dwars door Afrika is gereden, enkel de wegen in België waren een beetje jeepwaardig, de andere waren superglad.





Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.