





MGF schreefColonDe belangrijkste wijziging betreft een geïntegreerd display voor het navigatiesysteem in de middenconsole.
MGF schreefColonOver de motoren zijn geen details bekend, maar bronnen melden dat het programma zal starten met een 1,8-liter motor. Het topmodel krijgt vermoedelijk een 2,5-liter V6.

MGF schreefColonDe belangrijkste wijziging betreft een geïntegreerd display voor het navigatiesysteem in de middenconsole.

Bruno schreefColonAch, en de achterkant die helemaal veranderde is maar een detail

MGF schreefColon...
Op de officiële foto's (de onderste 6) is de achterkant nog niet te zien.

Pete schreefColonOfficiele foto's? de onderste 6? dat zijn net zo goed computer renderings als de rest! Weliswaar hele goeie renderings, maar nevertheless komen ze uit een grafisch cluster.

MGF schreefColonPete schreefColonOfficiele foto's? de onderste 6? dat zijn net zo goed computer renderings als de rest! Weliswaar hele goeie renderings, maar nevertheless komen ze uit een grafisch cluster.
Ik wilde alleen even aangeven welke plaatjes AutoWeek ''officiële foto's'' noemt maar het zijn inderdaad renders.

Pete schreefColonBlablablablabla(...)
Enfin, mieren en seks... dat zal het wel weer zijn![]()
Pete
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.