

Mr. Dj M. schreefColon@PieterV: Je durfde gewoon niet![]()
@MGF: De slordige kentekenplaat was me al wel opgevallen, maar goed dat kan in het echt ook nog wel gebeuren dat die beetje slordig is gemonteerd.
Nu ik trouwens goed kijk op m'n eigen scherm thuis, zie ik ook nog een beetje oranje bij het rechtervoorwiel! (op m'n stage zit ik achter een laptop waarvan het scherm echt op teveel contrast staat, dus je ziet nogal weinig op foto's)
Wat heb je trouwens als plaatje op de zijkant gebruikt?
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.