Bruce schreefColonhij doet me een beetje denken aan de Fiat 500....

Kasper schreefColonBruce schreefColonhij doet me een beetje denken aan de Fiat 500....
In dat geval had MG dus een moderne replica van een Midget moeten verzinnen. Daar lijkt dit in de verste verte niet op.....

Bruce schreefColonHet is nu gewoon een Chinese auto, ik herken er niets Brits in, ik heb er ook helemaal geen gevoel bij....

ttdesign6 schreefColonWanneer komt er weer een echte MG?

ttdesign6 schreefColonWanneer komt er weer een echte MG?

mrcarribean schreefColonDANKZIJ BMW IS MG NIET MEER WAT HET WAS![]()
![]()

Ronald MG TF schreefColonttdesign6 schreefColonDan zit er maar één ding op...
Hard studeren, in de top van het autowereldje proberen te komen..
en MG een nieuw thuis geven haha
Kan ik al ééntje bestellen?

Bruno schreefColonmrcarribean schreefColonDANKZIJ BMW IS MG NIET MEER WAT HET WAS![]()
![]()
Ben ik het niet eem eens.
T'ware beter dat MG in handen was gebleven van BMW, dan hadden we nu een MG naast de Mini in de showroom staan. Misschien ook weer niet echt wat we willen (kwestie van de "heritage" bij het merk te houden), maar technisch en marketing-technisch had het niet slecht geweest voor het merk. MG was wellicht nu heel groot geweest onder de Duitse vleugels, de modellen waren misschien veel meer commercieel getint, dat wel, maar liever dat dan een Chinese copy cat, of Chinese grijze muis, die daarenboven ook nog lelijk is, omdat hij goedkoop moet zijn.
Daarenboven, hebben we dankzij BMW toch heel knappe familiesaloons gezien onder de MG en Rover vlag; Een MGZT(-T) is mijns inziens immers nog altijd één van de knapste familiewagens die MG ooit heeft gemaakt, met dank aan BMW
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.