Kasper schreefColonik zou graag doorgaan voor de MG7 ultimate.....
Precies! Ik hoop toch echt dat er ook een model op de markt komt die we een roadstar kunnen noemen. Ik vind deze 10 keer niks....

Bruno schreefColon
Ik ben me echter ook bewust van het feit dat de tijd van "niche" modellen only, voorbij is en een merk daar dus niet kan op overleven. Jammer !






LEBLAR schreefColonDan wil ik nog wel één keer reageren.
Ongetwijfeld maar zie je ook vaker een Boxter dan een Mazda Mx-5, BMW z3 en soort gelijken. Het gaat om de beschikbare markt en niet om de produktie aantallen. Dat de ene producent daarin meer verkoopt dan de andere maakt in het begrip "niche" niets uit.
Als de 911 niet in die markt hoort dan hoort de Honda NSX daar ook niet. En die zijn nog zeldzamer dan Ferrari's.
Bruno schreefColonIk ben me echter ook bewust van het feit dat de tijd van "niche" modellen only, voorbij is en een merk daar dus niet kan op overleven. Jammer !



Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.