He Brewster, waar is mijn post van vanmiddag? Of was ik te vroeg?







MGF schreefColonEn hier het origineel van mijn Photoshop:


Bruce schreefColonik ben voor een speciale mgf.be uitgave..
Wat zouden jullie daar dan voor opties op willen?


Demor schreefColonMGF schreefColonEn hier het origineel van mijn Photoshop:
Aha, ik dacht al waarom valt het jou niet op dat er met de foto gerommeld is.

MGF schreefColonDemor schreefColonMGF schreefColonEn hier het origineel van mijn Photoshop:
Aha, ik dacht al waarom valt het jou niet op dat er met de foto gerommeld is.
Ik wist even van niets!
Kentekenplaatje is inderdaad slordig, maar het moest allemaal wat snel.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.