door Bruce » wo jan 14, 2009 2:08 pm
Bruno weet wel hoe ik me heb lopen ergeren aan het promoteam van MG die aanwezig waren op MGFest’08. Een uiterst Pasief stel luie ongeïnteresseerde kinderen.
Een team van 3 huppelkutten en 1 jongen als ik het me goed herinner. Ze zetten er twee TF-jes neer en een aanhanger en daar komen ze vervolgens het hele weekend niet uit. Ze zitten daar maar, praten niet met mensen, doen gewoon niets, herstel; ze gaven je een plastic tasje met wat shit. En dat op een plek waar alleen maar liefhebbers van het merk zijn, dan ga je toch promoten?
De LE500 verdient het niet om een succes te zijn vind ik, eigen schuld hadden ze hun schouders er maar onder moeten zetten.
Erik hoeveel Flyers kreeg jij ook alweer mee voor de Kempenrit? Stuk of 5?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping