Tukker schreefColonIk zou rennen.Zie de andere topic.
Als er één LHD tussen die vijfhonderd zou zitten had ik wel belangstelling.





Brooklands schreefColonCoen schreefColonIk dacht ook al want de Brooklands wou je toch nooit meer weg doen?
Dat heb ik destijds gezegd en dat klopt nog helemaal.

PieterV schreefColonBrooklands schreefColonCoen schreefColonIk dacht ook al want de Brooklands wou je toch nooit meer weg doen?
Dat heb ik destijds gezegd en dat klopt nog helemaal.
zo'n MGtf is net als je vrouw....zolang die nog bevalt doe je die natuurlijk nooit weg of ruil je natuurlijk nooit in voor een jonger exemplaar![]()
( niet tegen ons Hetty zeggen, he jongens)
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.