ErikB schreefColonBruno, Bruno ben jij dat ?![]()
Flauw hoor Erik, omdat die Chinees kalend is wil dat nog niet zeggend dat hij op Bruno lijkt



Adrian Clifford schreefColonHi guys, those of you who will be on the Octarun this weekend will see more pictures. I'm afraid I can't put them on an open forum, you will see why when you see the pictures.




Coen schreefColonIk vind het best een geslaagde facelift. Niets op aan te merken. Leuk met al die zwarte velgen, jammer van het kofferbak logo. Zijn er al foto's van het interieur te vinden?

Ralph schreefColonHier staan nog wat foto's. Ook van de onderkant.
http://horisly.blogspot.com/2007/04/mor ... nghai.html

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.