Sander schreefColonIk denk een knopje net onder de spiegel, of met de afstandbediening.
Dat van een knopje onder de spiegel zou goed kunnen aangezien wanneer de afstandsbediening leeg is je de auto niet meer kan openen.


Demor schreefColonAls hij op slot staat mag ik hopen dat dat knopje bij de spiegel ook niet meer werkt



Sander schreefColonBij b.v. de renault Laguna trek je uit de a.b. een klein sleuteltje waarmee je in noodgevallen de deur kan openen en toch kan starten. Misschien is het op de zelfde manier gedaan. De spiegel knop kan en zal voor de handigheid gedaan zijn, hoe open je anders b.v. de passagiersdeur ?

Coen schreefColonDat zou goed kunnen. Is het nu bij de F zo dat als je afstandsbediening leeg is dat je niet meer in de auto kunt komen?


Jean schreefColonMaar krijg je daarmee het alarm eraf als je met de afstandbediening afgesloten hebt?

Coen schreefColonMGF schreefColonDat lijkt mij toch wel, hoe kom je anders je auto in als je batterijtje op is?
Het alarm kun je er niet opzetten met de sleutel alleen, ik denk dat je dan ook het alarm er niet af kan halen als je 'm wilt openen. Ik ga het eens even proberen.

ErikB schreefColonCoen schreefColonMGF schreefColonDat lijkt mij toch wel, hoe kom je anders je auto in als je batterijtje op is?
Het alarm kun je er niet opzetten met de sleutel alleen, ik denk dat je dan ook het alarm er niet af kan halen als je 'm wilt openen. Ik ga het eens even proberen.
Het alarm (dubbelslot) kan je met de sleutel deactiveren als je daarvoor de bijgelevede code gebruikt (x aantal keren links draaien, x aantal keren rechts draaien, enz...)
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.