Duitse degelijkheid

?
De voorbije 15 jaar met 3 duitse degelijkheden gereden.
Een VW Passat 1.8i (vroegere GTI motor) nieuw gekocht en niks dan afwerkingsproblemen mee gehad !! Heb tijdens het 1ste aankoopjaar gemiddeld 15 x in het dealernet binnengereden voor herstellingen!! Wel altijd goed geholpen en gratis herstellingen maar toch.
Wagen was op 130.000 km motorisch versleten : verbruikte meer olie dan benzine.
De VW Golf 4 benzine 1.4 : nieuw gekocht en op 70.000 km weg gedaan : te veel olieverbruik !! Dit was niet leuk meer.
De dochter rijdt met Audi A2 Tdi 1.4 : zeer duur in aankoop en ...de airbag was na 2 jaar aan vervanging toe. Na veel aandringen en vooral heftige discussie met dealer toch onder garantie vervangen.
IK zal pech gehad hebben zekers
