BUTTON_POST_REPLY 34 berichten
Oud MG/rover nieuws in Topgear
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Oud MG/rover nieuws in Topgear

    door Mr. Dj M. » vr jul 01, 2011 10:40 pm

    Laten we in ieder geval hopen dat het gaat verkopen en je dan inderdaad wel snel meer personalisering krijgt. Anders wordt het echt niks en zeker niet van een exlusief merk dat zich toch moet profileren.
    Heel engels is de vormgeving ook niet meer, dat denk ik ook. Komt echter het meest door verlies van bolle vormen en het feit dat de vormgeving nog niet aanlsuit bij andere producten. Met de Mg3 erbij moet dat gaan verbeter en let bij de 6 overigers eens goed op de achterlichten. Ik zeg Mg Zt stijl :thumbsup:

    Over het interieur kunnen we wel kort zijn. Dat had wat meer Engelse klasse mogen uitstralen. Ik heb het niet in het echt gezien, dus of het interieur kwalitatief goed is heb ik niet zelf kunnen concluderen. Ik praat dan alleen vanuit styling oogpunt.

    Goed rijden is positief zeggen de journalisten, dus laat maar komen dat nieuwe MG!
    Dan zien we vast en zeker over enige tijd ook een echte sportauto!
    Afbeelding
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Oud MG/rover nieuws in Topgear

    door Ian » ma jul 11, 2011 8:26 pm

    Gisteren topgear news op bbc2!

    En het ging even over autoclubs!

    Eerst zaten ze te lachen over een man die een autoclub had voor een raar merk "marlin?", niemand kende het en richard dacht dat het een vis was.

    Hierna was er iemand die zei dat hij een renault clio club lid was, en dan vroegen ze zich of er wel daar een club voor nodig was. Beetje lachen dat ze daar in parken en weides met clio's stonden :lol: .

    En dan jeremy, aren't here any mg owners here? Vonden ze blijkbaar wel allemaal lachen. Vraag me niet de exacte redenen, dacht iets met verkopen van stuff.(kleren ofzo).

    James voegde toe dat hij het nooit snapte van clubs die ritten deden, omdat je eigelijk naar mensen rijdt die exact dezelfde wagen hebben en je dus enorm ver rijdt om dan tientallen wagens te zien, die hetzelfde zijn als jouw wagen.

    (ergens heeft hij gelijk maar het is wel dat bij een mg, praktisch elke mg uniek is omwille van mods enz.)

    Jeremy voegde toch dat bij mg clubs het anders aan toe ging omdat ze meestal langs de zijkant van de snelweg in pan waren. Oke, was wel best lachen aangezien ik telefoon kreeg nog geen half uur ervoor van iemand die dacht dat hij mij in pan zag staan langs de weg :mrgreen:

    That's it.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Oud MG/rover nieuws in Topgear

    door Ronald MG TF » ma jul 11, 2011 8:41 pm

    Klopt.. was wel grappig eigenlijk...pure zelfspot, very British :lol:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: Oud MG/rover nieuws in Topgear

    door ErikB » wo aug 17, 2011 3:06 pm

    Ultimate schreefColonEn een hele oude Top Gear aflevering:

    http://www.youtube.com/watch?v=c1GPhfwM ... re=related


    Een beetje eigenaardig dat de laatste ook van Top Gear is.... de MGF werd voorgesteld, naast de MX-5 en de Barchetta, door Jeremy. Ik moet dit fragment eens uploaden.

    Anyway, nog eentje uit een oude doos (maar minder oud), over de Trophy 160

    http://www.streetfire.net/video/Top-Gea ... 634593.htm
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 34 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten