Kasper schreefColonondanks dat ik van de Wouw goed ken en de auto dicht bij staat moet ik bekennen dat ik deze niet ken
Volgens mij stond deze op de beurs in Rosmalen. Het is een mooi ding om ergens in de eigen garage te hebben staan.


Brooklands schreefColonKasper schreefColonondanks dat ik van de Wouw goed ken en de auto dicht bij staat moet ik bekennen dat ik deze niet ken
Volgens mij stond deze op de beurs in Rosmalen. Het is een mooi ding om ergens in de eigen garage te hebben staan.



Brooklands schreefColonOp de site van AVAG Holding kan ik geen enkele relatie vinden richting MG-Rover.


Mr. Dj M. schreefColonAls je het laat doen misschien, maar al bij de bouw lijkt me dat geen extra kostenpunt

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.