Voor de rest vind ik de kleur combi oranje/zwart erg mooi (ik weet niet voor hoe lang... maar voor nu vind ik het stoer en (inderdaad) "racy")





videomike schreefColonLaten we hopen dat hij Veilig is en de Crashtest overleeft
Wat betekent dit nu Voor onze Ftjes? met de komst van deze nieuwe autos?
Zakken ze in waarde? of stijgen ze juist??

videomike schreefColonLaten we hopen dat hij Veilig is en de Crashtest overleeft
Wat betekent dit nu Voor onze Ftjes? met de komst van deze nieuwe autos?
Zakken ze in waarde? of stijgen ze juist??


videomike schreefColonNu er weer nieuwe TF jes zijn.. betekent dat dat er binnenkort wel weer meer spullen leverbaar zullen zijn voor F en TFjes?
Ik vind die velgen wel gaaf
Wil ik ze eigenlijk wel gewoon in alu. kleurtje hebben..
Of zijn deze velgen al leverbaar? :S


videomike schreefColonIk vind die velgen wel gaaf
Wil ik ze eigenlijk wel gewoon in alu. kleurtje hebben..
Of zijn deze velgen al leverbaar? :S


videomike schreefColonzijn het de
16" Trophy Style Alloys??
of de TF 160 alloys
ik vind 580 pond met banden niet eens heeeel duur voor velgen.. als ik kijk dat de velgen voor mijn vorige auto al 1000 euro waren inclusief velgen..
Hoeveel scheelt het op ebay?

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.