MGF schreefColonDe tellerunit van de TF MK1 is niet het zelfde als de MGF MK2, let er maar eens op.
Wat is het verschil ?


Brooklands schreefColonMGF schreefColonDe tellerunit van de TF MK1 is niet het zelfde als de MGF MK2, let er maar eens op.
Wat is het verschil ?


Demor schreefColonDie tellerunit heeft trouwens een metertje minder..............bezuinigingen



Arjan schreefColon:lol: Ik zou hetzelfde roepen als het een Trophy Blauwe was...![]()




Pete schreefColonMijn gedachte bij deze foto?


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.