Bart-K schreefColon....Ondanks dat ze er in onze ogen wellicht niet uitzien als MG's kan ik uit ervaring vertellen dat de 3 en de 6 wel degelijk rijden als echte MG's
Kijk, dat is dan wel een opmerking die hout snijdt. Uit eerste hand weet ik dat een MG3 best goed rijdt, ik heb dit alleen ook zelf nog niet mogen ervaren.
Voor wat betreft de uitstraling, natuurlijk oogt die steeds meer Aziatisch, dat is immers het afzetgebied, alle fabrikanten passen de auto aan aan de klanten, MG dus ook. Helaas zijn de meeste klanten vooral geen Europese roadsterliefhebbers, mocht dat wel zo zijn, dan maakte MG echt wel andere auto's die er voor ons echt goed uitzagen.
Ondertussen rijden wij in dat wat "wij" willen rijden: van die kleine K.. gebakjes: onveilig, zonder karakter, zuinig, dus flink gesubsidieerd, allemaal hetzelfde maar wel goedkoop (voor de Hollanders, weinig bijtelling)




