
Demor schreefColonWat kost zo'n Weismann?

Bruce schreefColonCoen,
Heb je nog meer foto’s misschien een zij- en achteraanzicht?
Ik vind de lijn van de auto heel mooi, maar…
Ik vind de voorgril en koplampen wat minder mooi.
Bij de Weismann, heb ik eigelijk hetzelfde gevoel, mooi van opzij, maar de gril spreekt met niet aan.

Coen schreefColonDemor schreefColonWat kost zo'n Weismann?
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... xgtmvfsd2p
Bij deze advertentie staat: Neupreis 108.000,00 EUR maarja, Neupreis is Duits en dus excl. BPM






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.